قابل توجه کلیه مشتریان شبکه دیتا

    شرکت مخابرات خراسان رضوی جهت تسریع و مانیتورینگ امور واگذاری سرویس های دیتا اقدام به راه اندازی سیستم جامع امور مشترکین دیتا (DCRM) نموده است لذا از مشترکین محترم تقاضا می شود جهت دریافت نام کاربری و کلمه عبور کارتابل مربوطه، نماینده آن شرکت/ اداره را به امور مشترکین دیتا معرفی نمایید.

 کلیه متقاضیان و مشترکین محترمی که در خواست سرویس اعم از سرویس اینترنت، نقطه به نقطه نورونتا (PTP)، یک نقطه به چند نقطه (PTMP) ،(MPLS) ویژه را دارند درخواست های خود را از طریق DCRM ارسال نمایند.

از تاریخ دریافت نام کاربری و کلمه عبور شرکت موظف می باشد کلیه درخواست های خود را در قالب سیستم DCRM ارسال نماید و تایید نهایی راه اندازی سرویس در سیستم جدید به منزله مهر و امضای شرکت/ اداره مذکور می باشد. لازم به ذکر است به درخواست های ارسال شده غیر از DCRM ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ضمنا مسئولیت حفظ و نگهداری  نام کاربری و کلمه عبور به عهده آن شرکت/ اداره  می باشد.

کلیه متقاضیان و مشترکین گرامی که درخواست سرویس آنها بین چند استان می باشد و یا درخواست سرویس MPLS عادی را دارند جهت درخواست خطوط بین استانی و اجرای طرحهای کلان می توانند به اداره کل امور مشتریان ارتباطات داده ها واقع در:
تهران -  بزرگراه شهید همت - ابتدای بلوار سردار جنگل - نبش خیابان فرزانه شرقی – معاونت تجاری شرکت ارتباطات ثابت ایران  مراجعه و یا با تلفن 02147233312 و دورنگار 02144484050  تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است متقاضیان محترمی که برای اولین بار به سایت DCRM جهت ثبت نام متقاضی مراجعه می کنند جهت تایید نام کاربری به امور مشترکین دیتا مراجعه نمایند.

آدرس امور مشترکین دیتا  : مشهد - خیابان بهار- بهار20(هویزه) – بین هویزه 1 و 3 درب ورودی مرکز مخابرات قدس (محوطه باغ ایرانی)

نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش:

        درخواست ثبت خرابی و دریافت SLA توسط مشتری به روش زیر فراهم شده است : 

       1. تماس با شماره تلفن شبانه روزی مرکز خرابی دیتا 2010 یا ثبت خرابی توسط نرم افزار DCRM  به وسیله مشتری

       2. دریافت "کد خرابی - شماره پیگیری" از واحد ثبت خرابی دیتا

       3. تکمیل فرم درخواست دریافت خسارت، از طریق نرم افزار DCRM توسط مشتری قسمت "درخواست SLA" و وارد کردن "کدخرابی" در زمان ثبت خرابی حداکثر تا پایان همان ماه


1- مدارك مورد نياز جهت تشكيل پرونده

2- نحوه ارائه خدمات و سرويس در شركت ارتباطات داده ها

لیست سرویس ها

تعرفه سرويس ها

ارتباطات مردمی 2021

سامانه خدمات تلفن همراه 9990

خدمات تلفن همراه از طریق تلفن ثابت 09129990

سامانه ثبت خرابی تلفن ثابت 20117

پرداخت قبوض تلفن 2000

کلیه حقـوق محفوظ و متعلـق به شرکت مخابرات ایران منطقه خراسان رضوی

آدرس : مشهد - خیابان امام خمینی - ساختمان مرکزی مخابرات منطقه خراسان رضوی - صندوق پستی 333-91735

تلفنخانه : 38111

فکس: 38112525 051

تست سرعت