عنوان : برای سومین بار متوالی/ کسب رتبه نخست ارزیابی عملکرد، توسط اداره کل ارتباطات و اموربین الملل
تاریخ ثبت : 1398/05/26

برای سومین بار متوالی/ کسب رتبه نخست ارزیابی عملکرد، توسط اداره کل ارتباطات و اموربین الملل

در پی ارزیابی عملکرد شاخص‌های حوزه‌های ستادی در فصل چهارم سال ۹۷، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل، موفق به کسب رتبه نخست در این دوره از ارزیابی ها شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در پی ابلاغ سند اهداف راهبردی و شاخص‌های کارت‌های امتیازی متوازن و بر اساس نقشه اهداف وظیفه‌ای و همچنین پایش ۶ ماهه حوزه های ستادی، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل برای بار سوم به صورت متوالی، موفق به کسب رتبه نخست در این دوره از ارزیابی ها شد.

بر اساس این اعلام، از آنجا که پیاده‌سازی فرایند مدیریت عملکرد، توسعه و ارتقاء عملکرد حوزه‌های مختلف و همسو نمودن آنان با اهداف شرکت، مستلزم پایش، ارزیابی عملکرد و ارائه بازخورد به صورت مستمر است؛ عملکرد تمامی حوزه‎‌های ستادی در شاخص‌های راهبردی مرتبط، به صورت مستمر پایش شده و هر ۶ ماه یک بار ارزیابی حوزه‌های ستادی انجام می‌شود. که در پی این ارزیابی ها، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران در سه دوره ارزیابی اخیر، موفق به کسب رتبه اول به صورت پیاپی در بین ۱۴ حوزه ستادی شرکت شده است.

بنا بر این گزارش، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرت ایران به عنوان پیشرو در عرصه ارتباطات، تبلیغات اثربخش، تقویت و توسعه برند داخلی و خارجی و فضای رسانه ای، همواره بر اساس مدل های استاندارد جهانی و تعالی سازمانی برای تحقق اهداف کلان سازمان، حفظ حقوق مشتریان، سهامداران و کارکنان فعالیت داشته که افتخارات و رتبه های برتر زیادی را طی سال های متمادی در میدان سنجش های داوران از آن خود کرده است.

گفتنی ست، طی بازدیدی که مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل به مناسبت روز خبرنگار داشت، ضمن تبریک فرارسیدن این مناسبت، از عملکرد مطلوب این اداره کل، قدردانی کرد.

شایان ذکر است، با توجه به بنچ مارک جهانی، بالغ بر ۴۰۰ شاخص در کارت‌های امتیازی حوزه‌های ستادی شرکت مخابرات ایران تعیین شده که عملکرد حوزه های ستادی براساس این شاخص ها پایش و اندازه گیری می شود. که معاونت راهبرد و توسعه کسب و کار” و “معاونت توسعه سرمایه انسانی” به ترتیب رتبه دوم تا سوم را کسب کرده‌اند

u75OgXDF3A


ارتباطات مردمی 2021

سامانه خدمات تلفن همراه 9990

خدمات تلفن همراه از طریق تلفن ثابت 09129990

سامانه ثبت خرابی تلفن ثابت 20117

پرداخت قبوض تلفن 2000

کلیه حقـوق محفوظ و متعلـق به شرکت مخابرات ایران منطقه خراسان رضوی

آدرس : مشهد - خیابان امام خمینی - ساختمان مرکزی مخابرات منطقه خراسان رضوی - صندوق پستی 333-91735

تلفنخانه : 38111

فکس: 38112525 051

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

تست سرعت